خرید تمام پکیج‌های مِ‌نیو به صورت سه ماهه، به مدت محدود

قوانین و شرایط

شرایط و قوانین استفاده از خدمات مِ‌نیو

شرکت جهان اوج میدان گستر (سهامی خاص) با شناسه ملی14007626840 در این سند به بیان شرایط و مقررات استفاده از خدمات پلتفرم مِ‌نیو (به آدرسwww.menew.ir ) می‌پردازد. مِ‌نیو برای ارائه خدمات منوی دیجیتال طراحی شده و مطابق شرایط و ضوابط ذیل نسبت به ارائه خدمات به مشترکان اقدام می‌نماید. ثبت نام مشترکان در وبسایت به معنای قبول کلیه مفاد این سند است و از لحظه ثبت نام، این سند به منزله قراردادی الزام‌آور میان مشترک و شرکت خواهد بود. بنابراین ضروری است پیش از ثبت نام و استفاده از خدمات مِ‌نیو، این شرایط و ضوابط را با دقت مطالعه فرمایید.

 

ماده یک) اصطلاحات و تعاریف

واژگان و اصطلاحاتی که در شرایط و مقررات حاضر مورد استفاده قرار گرفته‌اند، دارای معانی به شرح ذیل می‌باشند:

  • شرکت: منظور شرکت جهان اوج میدان گستر (سهامی خاص) با شناسه ملی14007626840 است.
  • مِ‌نیو: منظور پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات منوی دیجیتال به آدرس (menew.ir) که مالکیت آن تماماً متعلق به شرکت بوده و شرکت از طریق آن به ارائه خدمات می‌پردازد که زین پس «مِ‌نیو» یا «سایت» نامیده می‌شود.
  • مشترک: شخص حقیقی یا حقوقی است که به عنوان مالک مجموعه‌ای اعم از رستوران ،کافه و یا غیره برای ارائه فهرست اقلام یا منوی خود به مشتریان از خدمات منوی دیجیتال مِ‌نیو استفاده می‌کند.
  • مشتری: به معنای مصرف‌کننده نهایی است که به مجموعه مورد نظر مراجعه کرده و از خدمات مشترکان استفاده می‌کند.
  • خدمات مِ‌نیو: خدمات مِ‌نیو شامل ارائه منوی دیجیتال و بهینه‌سازی عملکرد سامانه، افزودن امکانات مرتبط با پکیج خریداری‌شده، پشتیبانی و آموزش امکانات افزوده به سامانه در مدت قرارداد و بررسی و تحقیقات بازار برای بهبود محصول است.
  • دیجی‌منو: به معنای منوی دیجیتال مجموعه است که از طریق Quick-Response Code (QR) امکان مشاهده فهرست اقلام و محصولات ارائه شده توسط مجموعه را برای مشتری فراهم می‌کند.
  • فورس ماژور: منظور از فورس ماژور، وقوع هرگونه حادثه خارجی، غیر قابل دفع و غیر قابل پیش‌بینی است که مستند به فعل یا ترک فعل هیچ‌یک از طرفین (شرکت و مشترک) نباشد. از جمله مصادیق آن می‌توان به سیل، زلزله، آتش‌سوزی، جنگ، اعتصاب، بیماری‌های واگیردار، قطعی سراسری اینترنت، بروز اختلالات در شبکه‌های بالادست و زیرساختی از جمله شرکت‌های خدمات‌دهنده سرور، اینترنت ایران و یا اینترنت جهانی، قطع سراسری برق و یا دیگر حوادث این چنینی اشاره نمود.
  • دارایی‌های فکری: دارایی‌های فکری اعم از متون، طرح‌های گرافیکی، عکس، علائم تجاری، لوگو، کد‌های نرم‌افزار، اطلاعات مشترکان، محتوای پلتفرم مِ‌نیو، ساختار، نحوه بیان و تنظیم مطالب است که متعلق به شرکت می‌باشد.

 

ماده دو) نحوه عملکرد مِ‌نیو

نحوه استفاده از خدمات مِ‌نیو توسط مشترکان به شرح زیر است:

  • مشترک وارد وبسایت مِ‌نیو شده و با وارد نمودن مشخصات از جمله نام مجموعه و شماره تلفن خود، درخواست خرید خود را ارسال می‌کند. در این مرحله مشترک پذیرش خود را نسبت به سند شرایط و قوانین و سیاست حریم خصوصی مِ‌نیو اعلام می‌دارد.
  • در این مرحله تیم مِ‌نیو با مشترک تماس گرفته و مذاکره برای انعقاد قرارداد فروش خدمات آغاز می‌گردد. حسب توافق حاصله مبلغ فروش خدمات به مشترک اعلام می‌شود.
  • مشترک پس از خرید خدمات مِ‌نیو و ارسال فیش واریزی معتبر، لینک دیجی‌منو را به همراه فایلCode QR دریافت می‌کند و می‌تواند آن را جهت استفاده مشتریان چاپ نماید. همچنین یک پنل مدیریتی برای مدیریت منوی دیجیتال در اختیار مالک مجموعه و یا افراد تعیین شده از سوی او قرار می‌گیرد. مشترک از طریق پنل مدیریتی می‌تواند فهرست اقلام، قیمت و مشخصات آنها (از جمله عکس، ویژگی‌ها و … ) را ویرایش کند.
  • پس از خرید خدمات مِ‌نیو، حساب کاربری برای مشترک فعال می‌شود. در صورت عدم رضایت مشترک از خدمات دریافتی طی یک ماه اول از شروع فعال‌سازی دیجی‌منو، وی می‌تواند درخواست عودت وجه خود را نماید. در این صورت وجه به طور کامل عودت داده خواهد شد.
  • پس از پایان مدت قرارداد، 5 روز فرصت برای تصمیم به تمدید اشتراک در نظر گرفته شده و پس از آن دسترسی به داشبورد مدیریت قطع خواهد شد. ضمناً قرارداد تمدید ممکن است در مفاد و مبلغ، با قرارداد اولیه متفاوت اما به طور کلی بر پایه هزینه‌های اعلام شده در سایت می‌باشد.

 

ماده سه) شرایط استفاده از خدمات مِ‌نیو برای مشترکان

  • مشترک تائید می نماید که کلیه مجوزهای قانونی لازم برای فعالیت مجموعه خود را اخذ کرده و با پایبندی کامل به قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌نماید. بدیهی است درج هرگونه موارد سیاسی، غیراخلاقی و مغایر با هنجارهای اجتماعی، بارگذاری محتوای نامناسب، ناپسند یا مخرب، انجام هرگونه فعالیتی که خلاف قوانین و مقررات کشور جمهوری اسلامی ایران باشد، محتوای نامرتبط با منوی مجموعه مشترک، محتوای تبلیغاتی نامرتبط با مجموعه مشترک و ارسال بدافزار خلاف مقررات بوده و از آنجائیکه رصد محصول بطور مداوم از توانایی مِ‌نیو خارج و غیرضروری است، مشترک مِ‌نیو موظف است موارد فوق را رعایت نماید و بی شک در صورت تخطی مسئولیت کلیه عواقب آن بر عهده وی می‌باشد.
  • مسئولیت حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده مشترک است. همچنین برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، نباید اطلاعات حساب کاربری را به شخص دیگری فاش کند. بدیهی است در غیر این صورت مسئولیت هرگونه تغییر در محتوای منو و یا درج محتوای غیرواقع به عهده وی می‌باشد. ضمناً فرد طرف قرارداد موظف است که هرگونه تغییر در فهرست افراد دارای دسترسی را در اسرع وقت به اطلاع مِ‌نیو رسانده تا تغییر در تعریف دسترسی‌ها در پنل مدیریتی دیجی‌منو اعمال گردد. اگر مشترک شماره همراه خود را به فرد دیگری واگذار کرد، جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی، باید در اسرع وقت شماره موبایل خود را در حساب کاربری با اطلاع شرکت تغییر داده و شماره جدید را ثبت نماید.
  • مشترک می‌بایست از هرگونه عملی که منجر به لطمه به نام و شهرت تجاری مِ‌نیو می‌شود خودداری نماید، شامل و نه محدود به مغایرت قیمت‌ها با قیمت‌های واقعی درج شده در فاکتور، منع عامدانه‌ی مشتری از استفاده از دیجی‌منو توسط پرسنل مجموعه، هرگونه استفاده نامرتبط از دیجی‌منو برای اهدافی غیر از منوی مجموعه. در صورت ارتکاب اعمال موضوع یا مذکور در این بند توسط مشترک، شرکت حق فسخ قرارداد خود با مشترک را در چهارچوب قوانین خواهد داشت و با توجه به بند 6 ماده 4 همین سند، مبلغ پرداخت شده به مشترک عودت داده نشده و به عنوان خسارت قراردادی نزد مِ‌نیو باقی می‌ماند.
  • هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبِت هویت امضا کننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود، به منزله امضای الکترونیک و همانند امضای دست‌نویس دارای آثار حقوقی و واجد اعتبار است و امضاکننده را متعهد و ملتزم به مفاد سندی که به طرق مزبور امضا نموده است، می‌نماید. مشترک با قبول این سند از هرگونه ادعا و اعتراض در خصوص موارد موضوع این ماده صرف نظر نموده است.
  • سامانه مِ‌نیو به عنوان ابزار و پلتفرم در اختیار مشترک قرار گرفته پس مسئولیت انتشار هرگونه محتوای نامربوط با محصولات و خلاف واقع و انتشار هرگونه محتوایی که موجب گمراهی مشتری گردد منحصراً بر عهده مشترک است. عکس‌های معرف اقلام یا محصولات باید عکس واقعی همان محصول، با کیفیت و با جزئیات کافی برای مشتری باشند. ضمناً مشترک رضایت خود را از این بابت اعلام می‌کند که مِ‌نیو با صلاحدید خود می‌تواند عکس یا محتوای مربوط به محصول را حذف کرده و یا تغییر دهد.
  • هزینه‌های استفاده از خدمات سایت مطابق تعرفه‌های اعلامی بوده و هرگونه تغییرات از طریق سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است در تکمیل بند 4 ماده 2 همین سند بازپرداخت وجه صرفاً مطابق با قوانین و سیاست‌های بازگشت وجه سایت انجام می‌شود.
  • شرکت حق به‌روزرسانی، ارتقاء زیرساخت یا اعمال تغییرات ساختاری، اعمال تغییرات فنی یا قطع موقت سرویس‌ها (Maintenance)در دیجی‌منو را در زمان مقتضی برای خود محفوظ می‌داند و مشترک با قبول این سند از هرگونه ادعا و اعتراض در خصوص موارد موضوع این ماده صرف نظر نموده است.
  • در صورتیکه مشترک مایل به قطع دریافت خدمات از شرکت بعد از طی یک ماه از زمان فعالسازی دیجی‌منو و قبل از زمان اتمام قرارداد فی‌ما‌بین باشد، وجه قرارداد به عنوان وجه التزام به صورت کامل نزد شرکت باقی می‌ماند و عودت داده نخواهد شد.
  • نظر به اینکه اطلاعات اعلامی از سوی مشترک نظیر شماره همراه و آدرس ایمیل به منزله احراز مالکیت فرد طرف قرارداد بوده فلذا هرگونه مکاتبه از طریق آدرس ایمیل و پیامک، منتسب به مالک آن شناخته شده و پیام‌های رد و بدل شده بموجب آن‌ها دارای ارزشی برابر با سایر اسناد عادی فیزیکی خواهد داشت. همچنین در صورتیکه بموجب سایر اسناد یا ادله، مالکیت هریک از طرفین بر شماره تلفن و آدرس ایمیل دیگری محرز گردد، پیام‌های رد و بدل شد با استفاده از آن وسایل نیز دارای ارزشی برابر با سایر اسناد عادی فیزیکی و قابل استناد می‌باشد.
  • در صورتی که هر کدام از مشخصات ارسال شده از سوی مشترک نظیر آدرس‌ها، شماره تلفن‌ها و سایر ابزارهایی که جهت رد و بدل کردن پیام استفاده می‌شود تغییر کنند، دارنده آن موظف است مراتب را فوراً به شرکت اطلاع دهد. در هر حال، مشترک نمی‌تواند تغییر آدرس‌ها یا شماره‌ها یا حساب‌های مزبور را دلیلی برای عدم انتساب داده‌های مخابره شده به خود بداند و همچنین در صورتی‌که از مجاری ارتباطی‌ای غیر از آنچه در این سند ذکر شده و راه‌های ارتباطی به ثبت رسیده از سمت مِ‌نیو، پیامی دریافت کردید حتماً در اسرع وقت شرکت را مطلع نموده تا پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام گردد.

 

ماده چهار) حقوق و تعهدات شرکت

  • در صورت بروز هرگونه Distributed Denial-of-Service (DDoS) Attack و یا انواع دیگر حملات، مِ‌نیو این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که جهت تامین امنیت سرورهای خود و یا اموری که توسط مقامات امنیتی کشور گفته می‌شود، هرگونه اقدامی که صلاح می‌داند را انجام دهد. با وجود تمام تلاش­های مِ‌نیو برای حفظ اطلاعات و عدم دسترسی اشخاص ثالث به اطلاعات کاربران، ممکن است در نتیجه اقدامات خرابکارانه و حملات سایبری، اشخاص ثالث به بخشی یا تمامی اطلاعات به صورت غیرمجاز دسترسی پیدا کنند. در این صورت مِ‌نیو مسئولیتی بر عهده نداشته و در چهارچوب قوانین موجود نسبت به طرح دعوا علیه اشخاص ثالث به منظور حفظ حقوق خود و کاربران اقدامات مقتضی را صورت خواهد داد.
  • مِ‌نیو برای استفاده از نرم افزار ویدئوهای آموزشی در اختیار مشترک قرار می‌دهد تا هر مشترک بتواند تغییرات دلخواه را در پنل مدیریتی خود اعمال نموده و تجربه ی دلچسب‌تری از استفاده از دیجی‌منو داشته باشد.
  • شرکت مسئولیتی در قبال نحوه و کیفیت ارائه خدمات توسط مشترک به مشتریان ندارد.
  • شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال روابط و تعاملات مشترکان با یکدیگر و با مشتریان، و یا با کسانی که در نتیجه استفاده از خدمات مِ‌نیو با آنها آشنا شده‌اند، ندارد.
  • شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص خسارات وارده بر مشترکان از سوی مشتریان آنها بر عهده ندارد. همچنین هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال خسارات وارده از سوی مشترکان به مشتریان نیز ندارد.
  • در صورت نقض هر یک از مفاد این سند، شرکت حق فسخ یک طرفه قرارداد فروش خدمات با مشترک را با ارسال ایمیل خواهد داشت. در این خسارت کل رقم پرداختی از سوی مشترک به عنوان حداقل خسارت مفروض قراردادی (وجه التزام) تلقی شده و توسط شرکت دریافت خواهد شد. بدیهی است در صورت بروز خسارت مازاد بر رقم مذکور، این حق برای شرکت محفوظ خواهد بود تا طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران نسبت به طرح دعوا اقدام نماید.
  • هرگونه دریافت وجه توسط مشترک از مشتری در قبال ارائه منوی دیجیتال تخلف از مقررات این سند بوده و شرکت در خصوص آن مسئولیتی بر عهده ندارد.
  • در صورت بروز شرایط فورس ماژور و تا برطرف شدن آن و بازگشت به شرایط عادی، حیطه خدمات مِ‌نیو محدود و تابع شرایط کشور خواهد بود. در صورت ادامه شرایط فورس ماژور بیش از یک چهارم طول مدت قرارداد مشترک، مِ‌نیو حق فسخ قرارداد به صورت یکطرفه را دارد و وجه قرارداد به صورت وجه التزام نزد مِ‌نیو باقی می‌ماند. بعد از اتمام شرایط فورس ماژور مِ‌نیو با تمام قدرت آماده برای ارائه خدمات به مشترکان گرامی می‌باشد.
  • مشترک و مِ‌نیو می‌توانند با توافق دوجانبه به ادامه همکاری خاتمه دهند. در صورت عدم اجرای تعهدات طرف مقابل هریک از طرفین این حق را خواهد داشت که پس از تذکر کتبی به وی در صورت عدم اقدام در ظرف دو هفته، به طور یک جانبه بدون نیاز به ارسال اظهارنامه یا انجام هرگونه تشریفات قضایی نسبت به فسخ قرارداد اقدام نماید.

 

ماده پنج) حل و فصل اختلاف

در صورت بروز هرگونه اختلاف فی‌مابین شرکت و مشترک، تلاش بر این است که طرفین حتی الامکان موضوع را از طریق مذاکره حل و فصل نمایند. در این خصوص مشترک متعهد به همکاری با شرکت، ارائه اطلاعات لازم و عنداللزوم و حضور در جلسات حضوری یا آنلاین می‌باشد. در صورت عدم حصول توافق از این طریق طی مدت زمان 20 روز، هر یک از طرفین مختار خواهند بود که به مراجع قضایی ذی‌صلاح مراجعه نمایند. لازم به ذکر است حقوق و تکالیف طرفین صرفاً همانست که در این سند آمده است بنابراین جز در موارد قید شده در این سند هیچ یک از طرفین تحت هیچ عنوان حق و ادعایی بر طرف دیگر نخواهند داشت و به فرض اینکه مطرح شود، خود به خود محکوم به رد خواهد بود.

 

ماده شش) مالکیت دارایی‌های فکری

کلیه دارایی‌های فکری متصور در خصوص مِ‌نیو انحصاراً و بدون هیچ‌گونه قید و شرطی در مالکیت شرکت بوده و حق انحصاری بهره‌برداری از آن متعلق به شرکت است. هرگونه نقض این مالکیت موجب پیگرد حقوقی و کیفری خواهد بود. همچنین مشترک حق ندارد هیچ محصول، طرح و ایده مرتبط با دیجی‌منو را به هر منظوری ساخته، استفاده نموده یا به فروش رساند.

 

ماده هفت) حفاظت از حریم خصوصی

اطلاعات کاربران محرمانه تلقی شده و مطابق با سیاست حفظ حریم خصوصی شرکت نگهداری، پایش و پردازش می‌شود. شرکت متعهد به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران است، مگر در مواردی که طبق قوانین جاری کشور ملزم به ارائه اطلاعات به مراجع ذیصلاح باشد فلذا سند سیاست حریم خصوصی در این خصوص لازم‌الاجراست و جزء لاینفک این سند است.

 

ماده هشت) تعهد عدم افشا

‌    مِ‌نیو و مشترک متعهدند که از افشای مستقیم و غیر مستقیم کلیه‌ی اطلاعات تجاری طرف مقابل که به هر نحو به دست آورده‌اند، اعم از اطلاعات فنی، اطلاعات مربوط به مشتریان، ارتباطات تجاری، حساب‌ها، اطلاعات مالی، روش‌های تکنیکی و نیز هر اطلاعات دیگری که ارزش اقتصادی دارند، اعم از اینکه اسرار تجاری محسوب بشوند یا نشوند، حین انجام همکاری و یا ترک آن خودداری کنند و بهترین تلاش خود را در جهت حفظ محرمانگی این اطلاعات به کار گیرند. در این مورد نمایندگان، عاملین، کارمندها و مستخدمین طرفین در حکم طرفین هستند. بدیهی است افشای هریک از اطلاعات فوق بدون اجازه‌ی کتبی طرف مقابل سبب مسئولیت طرف متخلف خواهد بود. لازم به ذکر است مدت این تعهد عدم افشا تا دو سال پس از خاتمه مدت توافق فروش خدمات ادامه می‌یابد.

 

ماده نه) ارتباط با مِ‌نیو

  • شماره‌های 02128423674 و 09354446888 تنها شماره‌هایی هستند که از سوی م‌ِ‌نیو برای ارسال پیامک به مشترکان به کار می‌روند. همچنین پست های الکترونیکی همواره از سوی آدرس info@menew.be ارسال می‌گردند. ضمناً مجدداً خاطر نشان می‌گردد که در صورت دریافت پیامک و یا ایمیل از شماره و آدرس متفاوت ولی با عنوان مِ‌نیو، اطلاعات مربوطه را به 09354446888 ارسال کنید تا اقدامات قانونی لازم انجام شود.

ماده ده) تغییرات سند حاضر

  • شرکت مجاز و محق است که در مفاد این سند در هر زمان تغییراتی را به صورت کلی و یا جزئی اعمال نماید. بدیهی ا‌ست این تغییرات از طریق مقتضی به اطلاع مشترکان خواهد رسید. در صورتیکه پس از اطلاع‌رسانی، مشترک به استفاده خود از خدمات مِ‌نیو ادامه دهد، این امر به منزله پذیرش کلیه تغییرات از سوی او می‌باشد. در صورتی که مشترک محترم بعد از اطلاع از اصلاحات این سند تمایل به عدم ادامه همکاری با مِ‌نیو را داشته باشد می‌تواند قبل از پذیرش، خدمات را لغو کند یا از مِ‌نیو بخواهد حسابش حذف شود.
  • هرگونه اخطار و اطلاعیه مربوط به مِ‌نیو از جمله اطلاعیه موضوع بند 1 همین ماده، تنها به ایمیل و یا شماره تماس اعلامی مشترکان هنگام ثبت ‌‌نام ارسال و به آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  • در مواردی که شرایط و مقررات حاضر، صراحتاً یا ضمناً حاوی حکمی نباشد، مراتب تابع عرف رایج در این کسب و کار می‌باشد.
  • در صورتیکه برخی از مفاد این سند به موجب حکم قطعی مراجع ذیصلاح قانونی یا قضایی محکوم به بطلان یا عدم نفوذ گردد، مابقی مفاد آن بین طرفین نافذ و لازم الاتباع باقی خواهد ماند.

 

   در نهایت مشترک می‌تواند پس از مطالعه سند در صورت وجود هرگونه سؤال یا ابهام، از طریق بخش “تماس با ما” در سایت با پشتیبانی ارتباط برقرار نماید.