آشنایی با مِنیو
ما با سابقه بیش از ۵ سال ارائه خدمات به بیش از ۳۰۰ رستوران، ۵ فودکورت و فعالیت در بیش از ۲۰ شهر آماده راهاندازی منوی دیجیتال رستوران شما هستیم.
تیم مِنیو را افرادی تشکیل میدهند که یکی از بارزترین تفریحاتشان رفتن به رستورانهای خوب و جدید است. هر یک از افراد تیم میتوانند لیستی از بهترین رستورانها و کافههای تهران را به شما معرفی کنند به طوری که هر لیست با دیگری متفاوت اما معرف بهترینهاست.
تیم ما به خوبی به جای خالی تکنولوژیهای نوین (Digitization) در این صنعت بزرگ و بالقوه با پتانسیل بسیارزیاد پی برده است. از معایب بزرگ این صنعت که در عین حال مورد غفلت نیز واقع شده منوهای کاغذی و غیر تعاملی با اطلاعات محدود و بدون تصویراند که ما در مِنیو بخشی از مسئولیتمان را ایجاد تحول در این بخش میدانیم.
توسعهی ایدهی مِنیو را آرش مسیح پور، از مرداد ۹۵ آغاز کرده است.
مِنیو، در سال 96 در سند کسبوکار خود، در قسمت چشمانداز و فلسفه وجودی نوشته بود: "انقلاب منوی دیجیتال، زمانیست که رستوران مانند خرید ظرف و اجاق، هنگام راهاندازی خود منوی دیجیتال را یک ملزومه میبیند."
پیش از کرونا، آیندهی این ایده و تفاوتش با راهکارهای دیگر در صنعت رستوران، از ذهن ما پنهان نبود. ما بهترین ورود برای دیجیتایزیشن رستورانها را از طریق منوی دیجیتال شخصی میدانستیم. این محیط دیجیتال، محلیست برای رفع صدها نیاز رستوراندار و مشتری رستوران که شاید هنوز متوجه برخی از آنها نیز نباشند. سختی ما در این ۵ سال جایی بود که باید منوی کاغذی را حذف میکردیم. این برای ما موفقیتی باورنکردنی بود که پیش از کرونا در ده رستوارن ردپای منوی کاغذی را حذف کردیم. موفقیتی که پس از گذشت دو سال و نیم از تحصیل آن هنوز در هنگام پرزنت محصول به مدیران رستورانها، برداشت اغراقآمیز از سخن ما داشته و باور نمیکنند که بتوان منوی کاغذی را حذف کرد.
"در ایران افراد فقط برای صرف وعده به رستوران نمیروند، رستوران درواقع سرزمین عجایب آدم بزرگهاست درحالیکه خلا موجی از جذابیتها و گیمیفیکشنها در آن حس میشود" طبق این باور، اولین انگیزهی ما جذاب کردن رستورانگردی و رستورانداریست. گویی میخواهیم رفتن به رستوران را لذتبخشتر و مدیریت رستوران به سادگی و شگفتانگیزیِ بازیهای رستورانداری شود.
مِنیو از سال 97 در قالب شخص حقوقی و تحت عنوان شرکت جهان اوج میدان گستر (سهامی خاص) در حال فعالیت رسمی میباشد.